Pytania i odpowiedzi

 

 

Pytania i odpowiedzi

 

 

1. Czy mogę dokonać zamówienia przez telefon lub e-mail?

  • Tak, dzwoniąc na tel. +48625904002 w godzinach obsługi firmy 10.00-17.00 od poniedziałku do piątku można zamówić produkty ze sklepu. Złożymy za Ciebie zamówienie w sklepie i zrealizujemy wysyłkę. O dostawie będziesz informowany na maila lub SMSem.
  • Zamówienie można złożyć przez e-mail: sklep@dobre-suplementy.pl podając wszystkie niezbędne informacje do zamówienia, w razie pytań będziemy się kontaktować

2. Czy po złożeniu zamówienia będę informowany, kiedy przesyłka do mnie dotrze?

  • Tak, każda zmiana statusu zamówienia w sklepie skutkuje wysyłaniem do klienta informacji na podany e-mail. Po utworzeniu listu przewozowego klient otrzyma na maila link do śledzenia przesyłki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl