Zwroty i reklamacje1

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub wystawioną przez klienta notą faktury zakupu jeśli sprzedaż była na fakturę.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Dobre-Suplementy
ul. Środkowa 37B

63-410 Czekanów


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij  oświadczenie, które będzie zawierało: Twoje dane (imię, nazwisko i adres), wymienione zwracane produkty oraz numer zamówienia. Wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Dobre-Suplementy
ul. Środkowa 37B

63-410 Czekanów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria/materiały promocyjne oraz paragon lub notę faktury. Brak dostarczenia paragonu lub noty faktury uniemożliwia dokończenie procesu zwrotu/reklamacji.

Pieniądze za zwrócone produkty będą zwracane tą samą drogą, jaką był dokonywana płatność.

Produkty nie mogą nosić śladów używalności. Pieniądze zwracane są za same produkty - bez kosztów wysyłki, które poniosła firma (dotyczy to również zamówień, w których klient podczas zamówienia miał darmową wysyłkę, a wysyłka została opłacona przez firmę).

W przypadku korzystania z programu lojalnościowego odejmowane są punkty na koncie klienta za zwrócone produkty.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl