- Aliness
- ALTOPHARMA
- AURA HERBALS
- Biomus
- Biowen
- CBDdoctor
- COSMA CANNABIS
- dr Ewa Dąbrowska
- dr Jacobs
- Etja
- FLC Pharma
- ForMeds
- HempKing
- Herbaland
- INDIA COSMETICS
- INVEX REMEDIES
- Jantar
- Jodavita
- KOMBINAT KONOPNY
- KOMPAVA
- Organis
- OVILINE
- PCF
- Perma-Guard
- Skoczylas
- Skotan
- Soul-Farm
- STRONG HEMP
- URTEKRAM
- WISH
- YANGO
- Zestaw Witamin
- ZIELONY EDUKATOR
66,52 zł
Cena regularna:
87,94 zł
21,99 zł
Cena regularna:
24,00 zł
211,59 zł
Cena regularna:
259,99 zł
33,29 zł
Cena regularna:
35,70 zł
81,99 zł
Cena regularna:
99,00 zł
58,60 zł
Cena regularna:
66,97 zł
67,50 zł
Cena regularna:
77,14 zł
67,50 zł
Cena regularna:
77,14 zł
79,00 zł
Cena regularna:
90,29 zł
54,99 zł
Cena regularna:
60,00 zł
47,99 zł
Cena regularna:
55,00 zł
34,99 zł
Cena regularna:
39,00 zł
133,33 zł
Cena regularna:
142,86 zł
33,59 zł
Cena regularna:
45,71 zł
71,99 zł
Cena regularna:
76,13 zł
19,99 zł
Cena regularna:
22,00 zł
Zwroty i reklamacje1
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub wystawioną przez klienta notą faktury zakupu jeśli sprzedaż była na fakturę.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Dobre-Suplementy
ul. Środkowa 37B
63-410 Czekanów
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie, które będzie zawierało: Twoje dane (imię, nazwisko i adres), wymienione zwracane produkty oraz numer zamówienia. Wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Dobre-Suplementy
ul. Środkowa 37B
63-410 Czekanów
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria/materiały promocyjne oraz paragon lub notę faktury. Brak dostarczenia paragonu lub noty faktury uniemożliwia dokończenie procesu zwrotu/reklamacji.
Pieniądze za zwrócone produkty będą zwracane tą samą drogą, jaką był dokonywana płatność.
Produkty nie mogą nosić śladów używalności. Pieniądze zwracane są za same produkty - bez kosztów wysyłki, które poniosła firma (dotyczy to również zamówień, w których klient podczas zamówienia miał darmową wysyłkę, a wysyłka została opłacona przez firmę).
W przypadku korzystania z programu lojalnościowego odejmowane są punkty na koncie klienta za zwrócone produkty.